Jannik -Ride Across Europe
Tilmeldingsfrist er overskredet
Torsdag den 6. februar 2020 kl. 19:00 holder  Jannik Nielsen foredrag om sine oplevelser på turen Ride Across Europe.
En lille hyggetur på 2.300 km over 12 dage. Og med svimlende højdemetre - se her fra arrangørens hjemmeside:

Ride Across Europe fra den østjyske by Vejle til middelhavsbyen Nice i Sydfrankrig. Begge byer har hver især deres plads i cykelsporten. Vejle har hele 21 gange været mål for kongeetapen i Danmark rundt, mens Nice siden 1933 har været målby i det store etapeløb Paris-Nice. Her slutter deltagerne hvert år turen på den legendariske Promenade des Anglais.

Selvsamme målstreg skal rytterne i Ride Across Europe krydse, når de gennemfører årets cykeludfordring. Men inden champagnepropperne springes på Promenade des Anglais, skal 12 ekstremt hårde etaper gennemføres. Etaperne køres som i de store Grand Tours i meget forskelligt terræn, og du vil opleve alt fra danske og tyske landeveje til de savtakkede bakker i Ardennerne, frodige vinmarker i Alsace, legendariske bjerge i Alperne, bjergtagende natur i Schweiz, Piemontes snoede landeveje og ikke mindst den Franske Riviera.
05.02.2020
06.02.2020 kl. 19.00 - 06.02.2020 kl. 21.00
Klublokalet
0,00 kr.