c/o Torben Snowman Fjordvej 25

Bliv medlem

Tilmelding træning og spinning

Seneste revision 24/10/22

Hvis du vil vide lidt mere om, hvad der sker i den pågældende time, så klik på det lille ikon 'i'

NB vær opmærksom på følgende ved tilmelding:

Hvis du ikke har været til spinning før, skal du først 'købe' et 365 dages kort. Prisen er 0 kr. Og så skal der om et års tid forlænges. Man kan altid se, hvor mange dage man har tilbage. NB! Hvis du ikke kan booke en tid, så check for oven, at du stadig har dage tilbage på klippekortet (til 0 kr).

Du vil kunne se de næste 5 ugers spinningstider.

Det giver sig selv, at man afmelder sig, hvis man ikke kommer alligevel. Dette kan gøres op til 1 time før spinningstimen.

Her lige kort:
  • Når du har tilmeldt dig: <Book >, vil du få det grønne ikon til venstre for dagen og du vil samtidig modtage en mail om at du er tilmeldt.
  • Du kan afmelde dig, hvis du aktiverer <Afmeld>. Du vil ligeledes modtage en mail om, at du er afmeldt.
    • Hvis du afmelder dig og der er venteliste, ja så rykker 1. person på ventelisten op
    • Hvis du fortryder, og der er venteliste, ja så ryger du bagerst på ventelisten ved fornyet Booking.
  • Du kan tilmelde dig på venteliste, når alle 13 (med instruktør)/14 pladser (uden instruktør) er besat. Der er 5 ventelistepladser. Man får en mail om, at man er på venteliste og ligeledes en mail, hvis man rykker ind på holdet.
  • Hvis alle 13/14 pladser er besat, vises hvor mange der er på venteliste. I nedenstående eksempel Man 14. jan 16:30-17:35 er 3 ud af 5 ventelistepladser besat.
  • Indtil alle 13/14 pladser er besat vises, hvor mange pladser der er optaget (næstsidst) hvor mange der er tilmeldt. Man. 14. jan 17:45-18:30 vises 1 tilmeldt af 14 mulige.
  • Yderst til højre kan man - ved at aktivere det grønne forstørrelsesglas - se, hvem der har tilmeldt sig og som har fået pladser.
  • Man kan ikke se, hvem der er tilmeldt som reserver (5 pladser). Det er på vores ønskeliste til Klubmodul ved næste release.
  • Hvis holdet er fuldt booket og alle ventepladser også er booket, kan man i sagens natur ikke booke en venteplads ligesom der ikke vises noget symbol for antal tilmeldte eller antal på venteliste

Hvis du vil træne på andre end de officielle træningspas, så er du velkommen hertil. Du skal så selv lukke dig ind sætte strøm på cyklen og træne. Så er det bare at tilkoble Intelligent Cycling til

din smartphone/tablet og finde et program. Du kan søge efter FMC træninger ved i søgefeltet at skrive "FMC-".

Eller, hvis du har en Zwift konto, så tage en tablet/telefon med (husk fuldt opladet eller tag et strømstik med) og aktiver Zwift og kør eller træn som du plejer.

Og så selvfølgelig gøre rent og rydde op efter dig.

For at komme ind, hvis du er alene, så er der en nøgleboks på højre side af hovedindgangen. Koden hertil oplyses ved at ringe til én fra bestyrelsen.

Vores sponsorer