Klubben har investeret i en gruppelicens for Intelligent Cycling

Det betyder, at vi kan afvikle gruppetræning, således at hver enkelt kører ud fra egne forudsætninger.

Når du deltager, skal du oprette dig i programmet, hent det her  https://intelligent-cycling.com og opret dig som bruger. Programmet er gratis for dig.

Når du deltager i spinning i klubben, vil dagens program komme frem på storskærmen, herunder et nummer, 'Ticket to Ride'. På din smartphone/tablet åbner du Intelligent Cycling, kobler den cykel op du sidder på (cyklens nummer står på styret) til via Bluetooth og evt. ditto med dit pulsbælte og slutter af med at tilmelde dig dagens træning via 'Ticket to Ride'.

Så kører du programmet på din smartphone/tablet med egne FTP tal etc. Når træningen er færdig, smider programmet din tur over på Strava (hvis du har valgt det). Programmet kan ikke smide træningen over i Garmin (endnu).

Klubben har 8 tablets, som medlemmerne kan låne. Her gælder princippet først til mølle.

Vi ses på spinningcyklen