Her kan du læse om
  2. Coronaregler
  3. Spinning udenfor faste hold
  4. Pulsbælter

NBNB NYE REGLER FRA 2. NOVEMBER OG FORELØBIG 3 UGER FREM:
Kun medlemmer, som har meldt sig til faste hold, kan træne og booke på de tider, hvor der er instruktører.

Det er følgende 14 medlemmer, som kan tilmelde sig mandag 17:00 og 18:30, tirsdage og torsdage begge dage 17:00 og 18:30:

Rene Andersen, Gitte Bille, Torben Snowman, Rigmor Byskov, Stefan Perkovic, Bjarne Erik Petersen, Jan Mejborn, Lise Mejborn, Jannik Nielsen, Cecilie Rimmer, Henrik Olsen, Laila Rasmussen, Cecilie Johansen, Rikke Sørensen, Michael Thomsen.

Følgende medlemmer kan tilmelde sig onsdag 17:15:
Claus Nagel, Emil Nagel, Johnnie Hansen, Rene Robert Christensen, Brian Christensen, Dennis Øbro, Iben Bagge Lundhøj, Mette Bach Christensen.

Der er 8 cykler til rådighed udover instruktøren

Ovennævnte personer kan melde sig til på de dage, hvor de er nævnt.
Da vi har valgt at give plads til samlet 14 personer mandag, tirsdag og torsdag, vil de sædvanlige regler om først til mølle gælder. Dvs. plads til 8 udover instruktøren. Øvrige vil som sædvanlig kunne tilmelde sig på venteliste.

Hvis flere medlemmer ønsker at spinne på et fast hold, skal Torben Snowman 20203716 kontaktes. Ved flere tilmeldinger kan dagene blive opdelt.

Coronaregler
Du kan finde reglerne under overskriften 'Coronaregler' andetsteds på hjemmesiden, men de gentages lige her også:
  • Du behøver ikke at bruge mundbind, idet klublokalet er lukket (og der således ikke er mulighed for social aktivitet efter spinning).

• Der må maksimalt være 9 medlemmer tilstede, således at kravet om 2 m afstand overholdes
  • Du skal medbringe håndklæder til at lægge under cyklen
  • Efter træning skal cyklen som sædvanlig sprittes af
  • Der skal vaskes gulv i området omkring de brugte cykler
  • Tastatur, mus, musikanlæg og PC skal aftørres med engangs-desinficeringskludene som står ved PC'en

• Husk kun 4 i hvert af de to herreomklædningsrum
  • Husk kun 2 i dameomklædningen ad gangen
  • Badefacilitet må kun benyttes af een person ad gangen og der skal sprittes af på armatur efter hver enkelt brug
Spinning uden for de faste træningshold
Hvis du alene eller sammen med andre medlemmer ønsker at spinne uden booking uden for de faste tider er du velkommen hertil. Det gælder dog, at man så skal vælge at træne med de samme hver gang.

Du skal ALTID lave et opslag på facebook at du/I træner, så andre ved at der er optaget det pågældende tidsrum.

Du kan komme ind i omklædning/spinningslokalet ved brug af nøglen fra nøgleboksen, som befinder sig på højre side af indgangsdøren. Koden kan fås ved henvendelse til et bestyrelsesmedlem.

Pulsbælter
Klubben har 9 pulsbælter. Grundet Covid-19 kan bælterne ikke i øjeblikket stilles til rådighed hver træningstid.
I stedet kan man låne et pulsbælte for hele sæsonen. Så er man selv ansvarlig for rengøring af bæltet og skifte batteri, hvis det er nødvendigt.
Bælterne er lagt i det hvide glasskab til højre i klublokalet. Hvis du tager et bælte, skal du skrive dig på listen. Først til mølle.., så kun 9 kan låne.
Aflevering retur 1. april - opslag herom vil følge på facebook.